Custom Support Manager Junior
Soluciones Creativas
Belén, Costa Rica
hace 2 horas
source : Computrabajo

RESPONSABILITIESBe available for 24x7x365 oncall rotationstandby for afterhours escalation management when scheduled. Adapt to flexible stakeholders geographic area schedules.

WestEastCentral timeMonitor and elevate support issues as needed to ensure timely resolution.Apply project management skills to contribute to developing, updating, coordinating, and distributing escalation action plans.

BASIC QUALIFICATIONSHigh School Diploma. 2 years of customer service experience.Intermediate to advanced English level. 85Proficient in Microsoft Office suite of tools.

Excel, PowerPoint, WordComplex issue and resolution management.Enjoy learning about IT, e.g. Hardware, SW and Cloud, IT as a service.

Bolsa de trabajo Costa Rica ofrecemos puesto de Custom Support Manager Junior para el sector de Informática Telecomunicaciones en la empresa Soluciones Creativas de Belén.

Salario acorde a tu experiencia y al salario medio del sector. Actualiza ahora tu currículum vitae y postúlate a este empleo.

Tipo de empleo Tiempo Completo.

Reportar esta oferta
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Inscribirse
Mi Correo Electrónico
Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
Continuar
Formulario de postulación