Help Desk Analyst P2P Call
GSK
Tres Rios Costa Rica
hace 2 días

Data de publication :

Nov 20 2019

Help desk P2P or IT Help Desk Analyst

Details

The role of the P2P Support Center Analyst is to provide Service Desk assistance to internal and external customers regarding Financial applications and processes.

As Single Point of Contact (SPOC) the analyst will be responsible for the resolution , documentation and triage of incidents and other support requests for customers based in various countries.

Activities and experience :

  • Provide timely Finance service desk support to customers.
  • Use defined procedures for responding to customer calls, email and chats.
  • Maintain records of all calls from customers using designated Service Management tool.
  • Provide detailed documentation of all steps involved in resolving customer issues.
  • Escalate issues to the appropriate department and personnel.
  • Keep incidents tickets updated on a daily basis.
  • Maintain a pleasant demeanor and attitude in the day-to-day communication and interface with customers, colleagues and managers.
  • Proactively monitor calls and chats volume to maintain SLA’s.
  • Provide assistance to other members of the team in any appropriated way when needed.
  • Ability to have flexible schedule to assist in responding to emergency support issues and situations.
  • Connect with back office teams (invoice processing, payments, vendor master, etc) to solve different cases
  • Basic Qualifications

  • Excellent written and oral communication skills in English B2.
  • Excellent analytical and problem-solving skills.
  • Excellent customer service orientation.
  • Ability to adjust and adapt to situations in a timely manner.
  • Motivated self-starter, proactive with initiative to work and learn.
  • Ability to multitask and use various tools simultaneously.
  • Ability to maintain high standards of work while under reduced supervision.
  • Punctual and able to manage time according to service.
  • Experience P2P.
  • Oracle
  • Preferred Qualification

    Finance or related degree highly preferred and a minimum of 1-year previous Technical service desk experience preferably in a call center environment and / or any equivalent combination of education and SAP experience.

    Apply before (31 / 10 / 2019)

    Company details

    Somos una compañía global enfocada en el cuidado de la salud con un propósito : ayudar a las personas a hacer más, sentirse mejor y vivir más tiempo.

    A través de nuestros tres negocios mundiales investigamos, desarrollamos y entregamos las más innovadoras medicinas, vacunas y productos de consumo, incluyendo Sensodyne, Voltaren, Theraflu, Parodontax, Hinds, Lamisil, Tums, entre otros.

    Con más de 150 países y 300 años de historia, nuestro objetivo es ser una de las compañías de salud más innovadoras, con mejor desempeño y más confiable del mundo para proporcionar los productos orientados a la salud, con gran calidad y esenciales para el mayor número de personas posible, a través de nuestros talentos y conocimiento científico y técnico.

    Como empleado GSK tendrás la oportunidad de poner nuestros valores y expectativas en el centro de todo lo que haces. Tendrás el valor para tomar las decisiones necesarias, asumiendo la responsabilidad por ellas, y guiándote a través de nuestra estrategia, así como a través de nuestras prioridades y valores de enfoque en el paciente, transparencia, respeto, e integridad.

    Ser un empleado GSK te permitirá generar retos y cambios, garantizando que tu desarrollo esté en línea con las necesidades del negocio.

    Disfrutarás de los beneficios de formar parte de un equipo diverso, inspirado por nuestro trabajo en equipo , un ambiente sano e inclusivo y, especialmente, por hacer la diferencia y jugando un papel importante en el beneficio de millones de pacientes y consumidores a nivel mundial.

    Nuestro lugar de Trabajo es inclusivo, haciendo que nuestros empleados se sientan comprometidos por la contribución que hacen, buscando ofrecerles un trato igualitario sin importar las características reales o percibidas.

    Por lo tanto, cuando solicites un empleo en GSK, no es necesario incluir en tu currículum información como : raza, color, etnia, edad, sexo, orientación sexual, estado civil, religión, origen, fotografías o cualquier otra característica personal.

    Conoce cómo es la vida en GSK en

    Avis important à l'attention des sociétés de recrutement / agences pour l'emploi

    GSK n'accepte pas de recommandations provenant de sociétés de recrutement / agences pour l'emploi en ce qui concerne les postes à pourvoir sur ce site.

    Toutes les sociétés de recrutement / agences pour l'emploi doivent contacter les services des ressources humaines / des achat généraux et commerciaux de GSK pour obtenir une autorisation écrite préalable avant de recommander des candidats à GSK.

    L'obtention d'une autorisation écrite préalable est une condition préalable à tout accord (oral ou écrit) entre la société de recrutement / l'agence pour l'emploi et GSK.

    En l'absence d'une autorisation écrite, toute action de la part de la société de recrutement / l'agence pour l'emploi sera jugée comme ayant été effectuée sans le consentement ou l'accord contractuel de GSK.

    GSK ne pourra par conséquent pas être tenue responsable des frais découlant de ces actions ou des frais découlant de recommandations par des sociétés de recrutement / agences pour l'emploi en ce qui concerne les postes à pourvoir sur ce site.

    Notre lieu de travail inclusif permet à nos employés de se sentir engagés par la contribution qu'ils apportent, en leur permettant un traitement égal quelles que soient les caractéristiques réelles ou perçues.

    Par conséquent, lorsque vous postulez à un emploi chez GSK, il n'est pas nécessaire d'inclure dans votre CV des informations telles que : race, couleur, origine ethnique, âge, genre, orientation sexuelle, situation familiale, religion, origine, photographies ou toute autre caractéristique personnelle.

    Découvrez quelle est la réalité de la vie chez GSK

    Inscribirse
    Añadir a los favoritos
    Eliminar de mis favoritos
    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación